dinsdag 28 januari 2014

Telefoonhoesje

Even weer een klein projectje tussendoor.
Een telefoonhoesje. Af en toe ben ik ietwat ('ietwat??' Hoor ik mijn omgeving al zeggen) onhandig. Het is zo fijn dat ik een rubberen hoesje om mijn mobiel heb, want hij rolt met regelmaat over de vloer.
Tot grote ergernis van mijn echtgenoot... die erg zuinig is op zijn spullen. Ik doe het niet expres, ook ik ben zuinig; maar soms wat onhandig.. en tja.. dan gebeuren er wel eens van die dingen (toch? Of ben ik de enige?).
Zo'n tien jaar geleden bijvoorbeeld. Ik had een Ipod gekocht, duur ding en in de eerste week dat ik hem had probeerde ik een trein te halen. Ik nam een sprint en hoe het gebeurde? Geen idee, maar mijn Ipod vloog met grote boog over het perron... ai! Niet kapot, maar wel erg  beschadigd (thank god dat ik er toen dus ook een hoesje bij gekocht had!).
In de jaren daarna is er geen telefoon geweest niet 'netjes' bleef. Tot deze telefoon. Om het lot niet te tarten heb ik er een extra hoesje omheen gehaakt. Staat leuk, maar bovenal extra veilig. Want tja... mijn telefoon gooi ik namelijk ook wel eens in mijn tas met de sleutelbos erbij.. en dat gaat niet goedkomen natuurlijk ;-)
Dus, vanaf nu nooit meer een beschadigde telefoon, hoop ik.
Fijne week!
X
Rosaly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten