zaterdag 29 juni 2013

Busy busy busy!



Vrijdagavond, 1 week geleden...:

Zat heerlijk te neuzen op Pinterest.
Tot ik plots iets heel leuks zag!

"Hmmm... even googelen hoe je dat maakt...."

En zo ontstond een nieuwe creatieve uitspatting ;-)

Shambhala armbanden knopen!

Zaterdagochtend meteen naar het winkelcentrum bij ons in de buurt gefietst en ingeslagen.
Daarna tijdens de middagslaap van Bink lekker er voor gaan zitten en toen had ik zowaar een armband gemaakt!
Daarna nog even verder gegaan. Toen een paar exemplaren op Facebook gezet...
En toen gebeurde het...:

Er kwamen ineens veel vragen binnen of ik niet ook zo'n armband voor een paar mensen wilde maken.
Natuurlijk! Een leuke nieuwe hobby wil je veel uitvoeren, toch?
Dus via internet een lading kralen en koord besteld.

Toen kwamen er zoveel vragen binnen, dat ik mijn Etsyshop opnieuw geopend heb.
Dus mocht je nieuwsgierig zijn of ook zo'n hippe armband willen hebben,
kijk er gerust wat rond.



Ik wens jullie een heel creatief weekend!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten