vrijdag 4 januari 2013

Project 1 afgerond (+ nieuw ideetje bedacht en gemaakt)!







Van de 4 UFO's heb ik er vandaag 1 afgemaakt!
Het gaat geweldig met mijn goede voornemens!

De tas. Deze lag er al sinds september, maar ik kwam er maar niet verder mee.
Vanmiddag na mijn werk, ben ik er gelijk aan begonnen en hij is eindelijk af.
Wat een lekker gevoel!
Ik heb hem gemaakt voor iemand, maar deze persoon weet het nog niet.
Ben benieuwd naar haar reactie!

Van het restmateriaal heb ik theelichtjes versierd, maar dit bracht bij op een heel leuk idee!
Dus ben ik direct weer naar de winkel gefietst om nog 2 extra bollen te halen en start nu met het haken van nog meer waxinelichthouders!

Binnenkort heb ik veel verjaardagen en ik vind het leuk om zelfgemaakte cadeautjes te geven.

Maarrrrrrr, eerst de hexagondeken afmaken....;-)

En ondertussen langzaam beginnen aan de to-do-lijst...!!

Heerlijk, ik hoef mij voorlopig niet te vervelen!

Fijn weekend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten