maandag 7 januari 2013

Goede voornemens



Mijn goede voornemens gaan best goed!

Gisteren ook het vakantieboek 'Italië 2009' (ja, hèhè, eindelijk!!!) geplakt én geschreven! Poeh! Waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Maar goed, nu nog boek Canada en Frankrijk en dan ben ik 'bij' met de vakantieboeken.
Het album voor mijn binkie gaat ook de goede kant op. Alleen moet ik bij opa en oma nog even foto's van de computer halen, dan bestellen en dan weer verder.

Daarnaast hebben mijn hubbie en ik ook veel spullen van zolder weggedaan. Komend weekend gaan we daar hard aan de slag. Er moet opgeruimd, gestuuct en kasten geplaatst worden (nee, niet in 1 weekend, haha)!

Dus komende tijd haak ik weer wat minder, maar voor een goed doel.

Fijne week allemaal!


Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten