zaterdag 3 november 2012

Deken van de hexagons (part 2)



Het gaat wel lekker met de hexagons!
Ik heb er nu ruim 55 van gemaakt, dus het begint vorm te krijgen. (Al lijkt het op de foto alsof het er veel.minder zijn...?)
Het idee voor het patroon ontstond in mijn gedachten. Direct uitgewerkt op papier en ik vind het zo leuk. Vandaag heb ik alles even op de grond uitgelegd, en ik kan haast niet wachten tot ik hem aan elkaar mag haken. De kleur voor de buitenste rand moet ik nog kiezen, maar ik denk dat die wel licht van kleur wordt.


Misschien heeft iemand nog een mooie suggestie? Dan hoor ik die graag.
Ook als jullie denken te weten wat het wordt!

Naast deze deken ben ik ook druk bezig met cupcakes te haken (zie vorige blog). De eigenaresse van een heel leuk winkeltje in de stad heeft mij gevraagd om er een aantal te maken voor in de etalage. Ik voel mij zeer vereerd en ben dus ook hier druk mee bezig.
Een fijne en creatieve zondag toegewenst!

Liefs,

Rosaly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten