zondag 9 september 2012

Mijn eerste blogbericht!

Nou, hier is hij dan... mijn allereerste blogberichtje!
Ik voel mij nog wel een kneutertje in Blogland, maar ik hoop dat ik het snel onder de knie heb.
Al een tijdje volg ik verschillende blogs over haken, een hobby waar ik in januari dit jaar mee gestart ben.
En waar ik zowaar verslaafd aan ger(h)aakt ben! Mijn omgeving kan het zeker waarderen. Waar ik in het begin alleen patronen van anderen namaakte, ben ik nu ook mijn eigen creatieve 'ik' aan het ontwikkelen.

Doodeng om mijn creaties te laten zien in blogland, want ik ben lang niet zo goed als vele anderen.


Maar hier een babydeken die ik onlangs, op verzoek, heb gemaakt van heerlijke Merino wol! Ben erg trots op de deken, wat één grote granny square is. Zodra 'de baby' geboren is, mag (lees: moet!) ik er afstand van doen en tot die tijd neem ik hem regelmatig in mijn handen.

Ik zal regelmatig een post plaatsen over waar ik mee bezig ben.
Op dit moment ben ik apen aan het haken, uit het boekje van Christel Krukkert, maar nu met een zelf bedacht kostuum.
Jullie komen er binnenkort wel achter 'wat' zijn beroep is.

Lieve groetjes,
Rosaly


Misschien goed om te vermelden:
Wanneer ik iets namaak, zet ik het er altijd bij.
Wanneer iets 'lijkt' op een project van een ander, dan kan dat toeval zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten